Každý prodejce dobře ví, že jednou z nejdůležitějších věcí je prezentace prodávaného zboží. K tomu aby zákazník dané produkty určitě nepřehlédl, slouží POS displeje, které dokážou přitáhnout pozornost nakupujících a představit mu produkt v co nejlepším světle.
Jedná se o praktické stojany různých tvarů, zhotovené z pevné lepenky a opatřené grafikou, která poutá pozornost nakupujících a propaguje konkrétní produkt či značku. Zboží, uložené na POS displeji je mnohem častěji objektem pozornosti zákazníků a mnohem lépe se prodává, než kdyby bylo jen uloženo v regálech. POS displeje jsou ideálním způsobem, jak levně a efektivně propagovat svou značku. Tyto stojany z vlnité lepenky mohou mít nejrůznější tvary. Velmi častý, a mezi obchodníky oblíbený, je tzv. podlahový displej – stojan z vlnité lepenky, obsahující 3 až 4 police, určený k postavení na zem v obchodě. V menších obchodech zase často uvidíte menší pultové displeje.
Většina POS displejů se vyrábí z kvalitní vlnité lepenky, která vyniká trvanlivostí, odolností a nízkou cenou. Její předností je také nízká váha, takže s POS displejem z tohoto materiálu lze velmi snadno manipulovat.
POS displeje mají mnoho výhod. Dokážou efektivně propagovat značku, usnadnit zákazníkovi orientaci na prodejně a nalezení produktu. Navíc u zákazníků podporují impulzivní nákupy – pokud uvidí něco na nápadném stojanu, je větší šance, že si to přidají do košíku. Dobře umístěný POS displej funguje jako chytrá reklama a zvyšuje pravděpodobnost, že si zákazník produkt koupí. Tato reklama navíc zákazníky neobtěžuje, naopak činí produkt uložený na POS displeji atraktivnějším. POS stojany z vlnité lepenky, opatřené kvalitním digitálním potiskem, fungují stejně dobře jako reklama na billboardu, ovšem za mnohem nižší cenu.