Věrnostní karty

Plastové karty pro expresní platby jsou užitečné, protože je v případě potřeby může použít kdokoli

Parametry plastových karet

Velikost85,6 x 53,98 x 0,76 mm (ŠxVxH) se zaoblenými rohy
Materiálplastový polyvinylchlorid (PVC)
Ochrana povrchuPVC laminát lesklý / matný, lesklý lak / matný
Technologie tiskuvysoce kvalitní ofsetový tisk

Velikost plastových karet

scheme2
scheme1
věrnostní karty

Nejběžnějším typem karet jsou plastové věrnostní karty. Mohou to být slevy a bonusy.

Věrnostní karty jsou dokumenty ve formě plastových karet, které opravňují jejich držitele k dalším výhodám v podobě slevy nebo hromadění bonusů, které ostatní zákazníci nemají.

Slevové karty obchodů se zpravidla vydávají při nákupu zboží za jakoukoli částku. Zřídka je podmínkou, že klient potřebuje koupit za určitou částku a teprve poté získat vytouženou kartu. Sleva může být pevná nebo kumulativní. Návrh slevových karet může být libovolný. Nejčastěji povrch karty obsahuje název značky, provozní dobu obchodu a její kontakty.

Bonusové karty prodejen fungují na trochu jiném principu. Kupující při každém nákupu předloží bonusovou kartu a nashromáždí určité množství z nich. Po nashromáždění požadovaného počtu bodů jej odečte jako část nákladů na zakoupené nákupy. Souhlasíte s tím, že takový systém povzbuzuje zákazníky, aby obchod navštívili co nejčastěji a kupovali více.

věrnostní karty
věrnostní karty

Personalizace na prodejních věrnostních kartách je magnetický proužek nebo čárový kód, v závislosti na typu zakoupené čtečky. Věrnostní karty se tisknou na zakázku. Nejlepší však je, když se pozornost soustředí na výhody a kvalitní produkt, který může kupující získat. Bonusové a slevové karty obchodů jsou zaměřeny na udržení pravidelnosti a přilákání nových zákazníků.

Kromě věrnostních karet vydávají některé obchodní řetězce do obchodů zákaznické karty. Slouží jako druh průchodu a omezují přístup na území obchodu pro ty, kteří tuto kartu nemají. Na zákaznickou kartu prodejny se použije jméno kupujícího, číslo vytištěné karty a fotografie majitele. Na své kartě obvykle může mít maximálně tři členy rodiny. Personalizace na zákaznických kartách je také vytištěna číslováním, QR kódem, čárovým kódem, magnetickým pruhem, embosováním.

zákaznické karty
věrnostní karty

V poslední době si dárkové certifikáty z obchodů získávají na popularitě. Místo toho, abyste si lámali hlavu nad dárkem, je jednodušší dát hrdinovi příležitosti dárkovou kartu v obchodě. Je zaručeno, že si koupí dárek na základě svých potřeb a přání. Outletové dárkové karty jsou obvykle vyráběny v jasných, sytých barvách, aby upoutaly pozornost zákazníků. Obvykle jsou označeny čárovým kódem, magnetickým proužkem, tištěným číslováním. Dárkové poukazy lze zabalit do držáků karet nebo PET tašek.

Nedílnou součástí práce maloobchodních řetězců a jednotlivých maloobchodních prodejen jsou karty zaměstnanců. S jejich pomocí nejen vstupují na území pracoviště, ale také se identifikují v systému pod svými údaji a nakupují na svůj osobní účet. Přístupové karty zaměstnanců maloobchodních prodejen mají nejčastěji personalizaci ve formě magnetického proužku, méně často – čárového kódu.

zákaznické karty
klubové plastové karty

Osobní údaje každého zaměstnance lze použít na karty personálu obchodu. Každý zaměstnanec obchodu má odznak se svým jménem a titulem. Nejčastěji jsou plastové odznaky pro zaměstnance maloobchodu vyrobeny z bílého plastu, aby byly údaje jasně viditelné. Plastové odznaky jsou mnohem odolnější než jejich papírové protějšky a spolehlivě chrání informace na nich vytištěné, protože jsou chráněny silnou vrstvou laminátu na obou stranách.