posm a propagační materiály

POS MATERIÁLY

Point of sales (POS) jsou propagační materiály, které propagují propagaci značky na prodejních místech.

Hlavní úkoly:
– Orientace – lokalizace prodejního místa vaší značky

– Informování – označení přítomnosti vaší značky v místě prodeje

– Komunikativní funkce – komunikace informací o produktu na úrovni obrázků

– Motivace – motivace ke koupi

– Expozice – důraz na vaši značku

– Branding – konsolidace uznání

POSM a propagační materiály

Moderní reklamní nástroje mohou řídit prodej a zároveň zůstat poměrně rozpočtovým a jednoduchým způsobem komunikace se zákazníkem. Mezi tyto nástroje patří POS materiály. Jejich vývoj je důležitým krokem při budování komplexní reklamní kampaně na značku
Samotný název POSM („Point of Sales Materials“) znamená, že reklamní předměty jsou umístěny přímo v místě prodeje. POSM zahrnuje nástroje k upoutání pozornosti na produkt: voblery, mluvčí police, zátky, stojany, cenovky, talíře, brožury, letáky atd. Materiály POS se dostanou do zorného pole potenciálního kupce na pár sekund – během této doby ho musí přimět k akci. Naše brandingová agentura vyvíjí design reklamních materiálů, které prostě nelze obejít.

Proces vývoje materiálu

Nejprve je důležité určit funkci budoucího reklamního produktu, zamyslet se nad obecnou koncepcí designu. Tyto dva faktory, stejně jako technické požadavky prodejního místa, ovlivňují vzhled POSM. Základem může být hotový reklamní projekt nebo koncept zákazníka. Cena je ovlivněna materiálem, rozměry, složitostí designu, oběhem a následným zpracováním. Chcete-li zadat objednávku, jednoduše vyplňte formulář pro zpětnou vazbu na webu nebo zavolejte na kontaktní telefonní číslo.

Hlavní typy POSM

Wobler (z anglického „wobbler“ – návnada, návnada) je malý tiskový prvek, nejčastěji kulatého tvaru, připevněný k povrchu pomocí elastické „nohy“. Umístěny v pokladně nebo přímo vedle regálu.
Zátka – zastaví potenciálního kupce a upozorní ho na konkrétní produkt. Jedná se o malý banner, který je kolmo připevněn na konec police. Může být umístěn jak uvnitř obchodu, tak na fasádě prodejního místa.
Shelftoker (z anglického „police talker“ – mluvící police) je reklamní struktura, která je připojena k polici a umožňuje „mluvit“ o konkrétním produktu nebo skupině zboží. S pomocí police talkeru můžete vytvořit zajímavý regál a odebrat konkurenční produkty z regálu.
Cenovka je typ tiskového produktu, který obsahuje informace o ceně produktu, jeho složení a vlastnostech. Vyrábí se jak ve stylu samotného produktu, tak v místě jeho prodeje.
Náhrdelník (z anglického „neckhanger“ – límec) – POS materiál, který je připevněn k hrdlu lahve. Obvykle kromě loga společnosti a názvu produktu označuje náklady, přemístění. Používá se na alkoholické a nealkoholické nápoje, chemikálie pro domácnost, kosmetiku.

Naše brandingová agentura vyvíjí POS materiály pro řešení konkrétních marketingových problémů. Přinášíme do života zprávu o nákupu produktu ve formě originálních reklamních materiálů a radíme našim klientům, jak správně přilákat potenciální klienty. Zvyšte povědomí o své značce – vyplňte formulář zpětné vazby na webu nebo kontaktujte naše manažery telefonicky