Velikost | 85,6 x 53,98 x 0,76 mm (ŠxVxH) se zaoblenými rohy |
Materiál | plastový polyvinylchlorid (PVC) |
Ochrana povrchu | PVC laminát lesklý / matný, lesklý lak / matný |
Technologie tisku | vysoce kvalitní ofsetový tisk |
Plastové karty dnes nejsou jen prvkem image SPA center, ale také prostředkem identifikace zákazníků, který umožňuje realizovat různé věrnostní programy, rozvíjet flexibilní tarifní systém a zavádět prodej dárkových certifikátů pro SPA.
Slevové a bonusové karty SPA salonů jsou nedílnou součástí věrnostního programu. Podstatou práce na slevové kartě je, že s ní klient může zaplatit část nákladů za přijaté služby. Sleva může být buď pevná, nebo neustále rostoucí, kvůli častým návštěvám salonu nebo částce vynaložené na jeho služby.
Bonusová karta SPA centra funguje trochu jinak, její majitel získává určitý počet bodů za absolvování SPA procedur. A v budoucnu, když se nashromáždí požadovaný počet těchto bodů, může držitel karty získat službu bezplatně nebo například za poloviční cenu. Magnetický proužek, podpisový proužek, čárový kód, QR kód, stírací panel a tištěné číslování lze použít jako personalizaci na věrnostních kartách lázeňského centra.
Skvělý nápad, jak přilákat zákazníky, je vydávat nebo prodávat dárkové poukazy. Dárkové karty salonů SPA mohou být vydávány pravidelným zákazníkům zdarma pro jejich osobní využití služeb nebo pro předání příbuzným a přátelům. Jejich prodej je také dobrý nápad, zejména o svátcích. Muži často hádají, co mají dát svým dámám. Dárkový poukaz do SPA centra bude vynikajícím dárkem a bude na něj dlouho vzpomínat nežné pohlaví.
Dárkové poukazy mohou být označeny částkou nebo mohou zahrnovat konkrétní lázeňský program nebo lázně, které jsou splatné majiteli. Zlaté a stříbrné dárkové poukazy do lázní budou vypadat luxusně a neobvykle krásně.
Chcete-li zdůraznit jedinečnost a zvláštní styl svých karet, můžete si jako povrch zvolit ražbu se zlatou fólií, nebo můžete na povrchu karty vytvořit nádherný vzor potažený selektivním lakem. To jim nejen dodá jedinečný vzhled, ale také je ochrání před paděláním. Pro vaše klienty bude také příjemné obdržet dárkový certifikát v lázních v barevném držáku karty nebo PET obalu, který poskytne další ochranu během skladování a přepravy.
Provádění loterií a loterií také pomůže přilákat velký počet návštěvníků a některé z nich učiní pravidelnými zákazníky. Na karty losování SPA salonu se obvykle aplikuje stírací lišta, pod níž je před zvědavým pohledem spolehlivě skryta hodnotná cena nebo sleva na služby.
Plastové předplatné pro lázeňská centra jsou široce používány. Papírová předplatná se rychle zhoršují a ztrácejí svůj reprezentativní vzhled, u plastových předplatných se to nestane, budou svým majitelům sloužit dlouho a efektivně.
Aby klienti nemuseli pokaždé platit za jednu službu, často nakupují 5, 10 nebo 15 návštěv najednou. Například, aby bylo možné označit počet absolvovaných procedur, bylo to pohodlné, podpisový proužek na kartách lázeňského salonu lze rozdělit na šest částí, klient platí za pět návštěv a užívá si procedury a šestý dostává jako dárek .
Další marketingový trik využívající plastové karty pro SPA centra. Výroba a tisk předplatného pro SPA centra je možné v krátké době – od 48 hodin. Proto si je můžete objednat i několik dní před otevřením nebo spuštěním složitých programů.
Plastové karty se také používají jako odznaky pro zaměstnance SPA center. Plastové odznaky jsou trvanlivé a obsahují mnoho informací, například: jméno zaměstnance, jeho pozici, značku a název lázní. Plastové karty mohou také sloužit jako identifikační karty pro zaměstnance SPA centra. Například správci stačí, když do čtečky přejedete kartou magnetického proužku a přihlásíte se, abyste mohli prodávat služby. Tím se zvýší rychlost zákaznických služeb a usnadní se práce zaměstnanců.